Orbea Occam M10 LT 2022 tyrkysová Mavic CrossMax XL S se 30mm širokými ráfky
Kategorie: | MTB kola 29 celoodpružená |
---|---|
Materiál rámu: | Karbon |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Řazení: | Mechanické |
Sada: | Shimano |
rám: | Orbea Occam OMR 150mm travel 29" C-Boost 12x148 |
vidlice: | Fox 34 Float Factory 140 FIT4 3-Pos-Adj QR15x110 Kashima |
tlumič: | Fox Float DPS Factory 3-Position Evol custom tune 210x50mm |
kliky: | Shimano XT M8100 32t |
řízení: | Acros Alloy 1-1/8 - 1-1/2" Integrated |
řidítka: | Race Face Next R 35 20mm Rise 780mm |
představec: | Race Face Aeffect R 35mm interface |
řazení: | Shimano XT M8100 I-Spec EV |
brzdy: | Shimano XT M8120 Hydraulic Disc |
kazeta: | Shimano CS-M7100 10-51t 12-Speed |
přehazovačka: | Shimano XT M8100 SGS Shadow Plus |
řetěz: | Shimano M6100 |
ráfky: | Race Face TURBINE-R30 TLR 15/110mm IS |
plášťě: | Maxxis Dissector 2.40" 60 TPI 3CMaxxTerra Exo TLR |
sedlovka: | OC2 Dropper 31.6mm |
sedlo: | Fizik Taiga S-alloy rail |
Orbea Occam M10 je trailová mašina se zdvihy 140 mm i parťák na celodenní vyjížďku v těžkém terénu. Karbonový OMR rám s moderní geometrií se 65,5° hlavovým úhlem pro stabilitu ve sjezdových pasážích, odpružení Fox Factory s Kashima povrchovou úpravou, sada komponentů Shimano Deore XT s 1x12 převody včetně 4-pístkových hydraulických brzd a zapletená kola Mavic CrossMax XL S se 30mm širokými ráfky.
# robustní trailové kolo, pro náročné terény, zdvih 140 mm
Occam ve verzi LT (Long Travel) je postavený tak, aby vás protáhl jakýmkoliv trailem a změnil i průjezd nejnáročnějšími úseky v parádní zážitek. Moderně navržený rám s nastavitelnou geometrií a prodlouženými zdvihy má zkrátka odpověď na vše, co si nejnáročnější traily světa žádají.
Occam je zábavný bike, který si skvěle poradí s náročnými výjezdy i drsnými návraty zpět do údolí. Ať už zvolíte nekompromisní karbonou variantu nebo nezničitelného hliníkového dříče, den na kole bude od teď vždycky “jízda”.
-
nekompromisní trailový bike pro náročný terén a agresivní styl
-
snadno nastavitelná asymetrická geometrie rámu
-
hlavový úhel 65,5º pro maximální kontrolu v prudkých sjezdech
-
poctivě dimenzované zdvihy
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.