Orbea Alma H20 Metallic Dark Red / Chic White
Kategorie: | MTB kola 29 pevná |
---|---|
Materiál rámu: | Hliník |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Řazení: | Mechanické |
Sada: | Shimano |
rám: | Hydro Alloy, Boost 12x148, BSA BB, Internal cable routing |
vidlice: | SR Suntour RAIDON 32 RLR 100mm Boost |
ráfky: | Alloy, Tubeless, 25c, 32H |
plášťě: | Maxxis Ikon 2.20" FB 60 TPI Dual |
řízení: | Acros Alloy 1-1/8 - 1-1/2" Integrated |
řidítka: | Alloy, 31.8mm, Flat, 740mm, Sweep 9 |
přehazovačka: | Shimano SLX M7100 SGS Shadow Plus |
řazení: | Shimano Deore M6100 |
kazeta: | Shimano CS-M6100 10-51t 12-Speed |
řetěz: | Shimano M6100 |
kliky: | Shimano MT511 32t |
brzdy: | Shimano MT201 Hydraulic Disc |
sedlo: | Selle Italia Model X FecAlloy Rail 145x248mm |
představec: | Alloy forged, -7º |
velikost: | M |
Alma H20 je sportovní hardtail moderního střihu. Je určená pro sportovní jízdu lehčím terénem i svižné vyjížďky po stezkách ve vašem okolí. Aktivní přístup k jízdě je u ní patrný na první pohled. Stojí za ním především propracovaný hliníkový rám s variabilní tloušťkou stěn a zesílením pouze v místech, kde tak nejlépe eliminujeme případné deformace při vysokém namáhání.
Alma je všestranným bikem pro ty, kteří nevyhledávají technické traily, ale dávají spíše přednost sportovnímu svezení po stezkách všeho druhu. Ať už vyrazíte po práci do lesa za domem, nebo si o víkendu naplánujete celodenní výšlap napříč krajinou, ALMA ve vás probudí chuť šlápnout do pedálů ještě víc.
Ideální kolo pro: sportovní svezení v terénu i na stezkách
- všestranný sportovně laděný hardtail
- pečlivě laděný hliníkový rám (1650 g - M)
- hlavový úhel 68º odpovídá sportovnímu pojetí kola
- přepracované vnitřní vedení kabelů
- řazení 1x12, Shimano SLX M7100 SGS
- odpružená vidlice SR Suntour RAIDON 32 RLR 100 mm
Geometrie
Orba Alma je od základu navržená jako sportovní hardtail s důrazem na tuhost, účinnost šlapání a obratnost. Tomu odpovídá nejen hlavový úhel 68º, ale především celkové pojetí rámu. Horní rámová trubka spolu se sedlovou trubkou vytvářejí pevnou páteř kola, díky níž odolává celý rám i nejsilnějšími příčnému namáhání při šlapání.
Zadní stavba je naopak poddajnější, aby lépe pohlcovala drobné nerovnosti a zajišťovala lepší kontakt kola s podkladem. Výsledkem je skvěle ovladatelný bike, kterému chutná rychlost, ale přitom je i dost pohodlný i pro dlouhou jízdu terénem.
Odpružená vidlice SR Suntour RAIDON 32 RLR 100mm
O správný kontakt s podložkou v terénu se stará vzduchová vidlice s olejovou patronou SR Suntour RAIDON. Papírově sice spadá do střední třídy, ale jízdními vlastnostmi i konstrukcí se řadí jednoznačně o třídu výše. To vše díky nastavitelnému vzduchovému tlumení, regulaci odskoku i uzamykání z řídítek. Potěší také rychlým odepínáním kola pomocí patentované pevné osy Q-LOC. Pevná osa zajišťuje vždy přesné usazení kola vůči brzdovým destičkám a také přesnější ovládání díky zvýšené tuhosti celé vidlice.
- vzduchová vidlice SR Suntour RAIDON 32 RLR 100 mm
- vidlice s technologiemi a jízdními vlastnostmi vyšší třídy
- nastavení tuhosti odpružení a regulace odskoku
- patentovaná pevná osa Q-LOC
- zamykání tlumení přímo z řídítek
Řazení 1x12 Shimano SLX M7100 SGS
Alma M50 spoléhá na moderní koncepci řazení 1x12, kombinující velký rozsah převodů s jednoduchým řazením díky jednopřevodníku vpředu. Kombinace 32 zubů na převodníku s kazetou o rozsahu 10-51 zubů dává jistotu, že zvládnete snadno nejen prudké výjezdy, ale i superrychlé sprinty v cílových rovinkách.
- přehazovačka Shimano SLX M7100 SGS
- zvětšené vodicí a stabilizační kladky (13 zubů)
- nové tlumení kladky stabilizuje chod řetězu a snižuje hluk
- kvalitní kovové tělo váží jen zhruba 320 g
- nízkoprofilový design chrání přehazovačku v terénu
- lepší napnutí řetězu při nízkých rychlostních stupních
- bleskové a intuitivní řazení konceptu 1x12
- technologie HYPERGLIDE+ a Shadow Plus
Nový systém vedení kabelů uvnitř rámu
Orbea Alma využívá přepracovaný systém vnitřního vedení kabelů s novými vstupy do rámu. Bowdeny procházejí rámem ideální cestou bez ostrých ohybů a jakýchkoli nežádoucích zvuků během jízdy.
Vnitřní vedení je navíc nejen vizuálně přitažlivější a designově čistší, ale jeho výhody oceníte také během mytí i nakládání kola do nosičů na autě. Rámové trubky bez lanek na povrchu se totiž snáze čistí a lépe se drží i upínají.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.