Orbea Orca M20iTeam Carbon Matt
Kategorie: | Silniční kola |
---|---|
Materiál rámu: | Karbon |
Počet rychlostí: | 2x12 |
Řazení: | Elektronické |
Sada: | Shimano |
ráfky: | Fulcrum Alloy, racing 600DB |
plášťě: | Vittoria Rubino graphene 2.0 700x28c |
přehazovačka: | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
řazení: | Shimano ST-8170 |
přesmykač: | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
kazeta: | Shimano Ultegra R8100 11-30t 12-Speed |
řetěz: | Shimano M8100 |
kliky: | Shimano Ultegra R8100 34x50t |
brzdy: | Shimano R8170 Hydraulic Disc |
sedlo: | Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Manganese Rail |
sedlovka: | OC RP10 Road Performance, SB0/25, w/Micro tilt adj |
náboje: | Front - Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Solid Rear - Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Solid |
Silniční kolo navržené s důrazem na lehkost, tuhost a efektivitu. Propracovaná konstrukce karbonového rámu pečlivě odbourává nadbytečné gramy, přičemž se ale vždy soustředí na zachování maximální tuhosti zásadních částí rámu. Orca je stvořená pro dlouhá stoupání, nečekané nástupy a blesková zrychlení. Právě to jsou situace, kdy se nízká váha a tuhost počítají daleko více než aero profil rámu.
-
silniční kolo zaměřené na nízkou hmotnost, tuhost a efektivitu ve stoupáních
-
lehký a zároveň tuhý karbonový OMR rám (1050 g)
-
přední vidlice poskytuje prostor pro pláště do šířky 32c
-
bowdeny jsou vedeny uvnitř rámu
- elektrické řazení Shimano Di2 Ultegra
Ideální silniční kolo pro: závodníky, vrchaře, výkonnostní jezdce
Geometrie
Kolo Orca je postavené tak, abyste jeho účinnost vnímali při každém šlápnutí. Propracovaná geometrie moderního střihu ve vás probudí chuť stoupat výš a jet dál, aniž by vás připravila o pohodlí během jízdy.
Pro lepší stabilitu a ovladatelnost byl zkrácen rozvor kola a stejný efekt přináší také úhel přední vidlice, který je specificky upravován podle konkrétní velikosti rámu. Samotná vidlice pojme i velmi pohodlné obutí do šířky 32c.
Elektronické řazení Shimano Ultegra Di2 R8150 (2 x 12)
Orca ve verzi M20iTeam je osazena kompletní řadou komponent ULTEGRA, čítající řetěz, kliky, kazetu a především 12rychlostní elektronické řazení Ultegra Di2 R8150. Vždy tak máte jistotu, že sedláte kolo se špičkovými komponenty, které jsou prověřené miliony cyklistů po celém světě.
Elektronické řazení Ultegra Di2 R8150 je oproti běžnému mechanickému řazení výrazně rychlejší, přesnější a také snadnější na obsluhu. Díky snadnému nastavení pomocí telefonu a LED indikace stavu nabití baterie vás na vyjížďce překvapí už jedině dešťová přeháňka.
- elektronické řazení 2 x 12 Shimano Ultegra Di2 R8150
- absolutně přesné a rychlé řazení v každé situaci
- snadné seřízení i nastavení chování pomocí aplikace v telefonu
- funkce Synchro Shift automaticky koordinuje řazení, aby nedocházelo ke křížení řetězu
- LED indikace stavu nabití baterie
Lehkost a pevnost, tam kde jsou potřeba
Silniční kolo M20iTeam je postaveno na lehkém karbonovém rámu OMR se základní hmotností na úrovni 1030 g. Díky optimalizaci množství použitého materiálu v jednotlivých částech rámu zůstává kolo i při nízké váze skutečně pevné a stabilní. K nízké váze navíc pomáhá i minimalistický přístup ke konstrukci bez zbytečných výstřelků a v neposlední řadě také volba kvalitních komponent.
Konstrukce rámu Powerspine využívá horní rámovou a sedlovou trubku jako účinný stabilizátor, který působí proti příčnému namáhání rámu v jeho dolní části a zejména kolem středového složení. Jednotlivé části rámu jsou z pohledu tuhosti navíc optimalizovány vždy s ohledem na konkrétní velikost kola. Protože každý gram se ve výsledku počítá.
Zapletená kola Fulcrum Alloy racing 600DB
Celkovou vrchařskou a sportovní filosofii kola M20iTeam doplňují kvalitní hliníkové ráfky Fulcrum s celkovou hmotností pouze 1780 g. Jejich nižší profil 24 mm je ideální pro dlouhá stoupání i jízdu v silnějším větru. Vnitřní šířka ráfku je 20 mm a je tak vhodná také pro širší a bezdušové pláště.
Nový systém vedení kabelů uvnitř rámu
Orbea Orca využívá přepracovaný systém vnitřního vedení kabelů s novými vstupy do rámu. Bowdeny procházejí rámem ideální cestou bez ostrých ohybů a jakýchkoli nežádoucích zvuků během jízdy. Po celé trase jsou bowdeny ukryté uvnitř kola a nijak nenarušují optimální aerodynamický tvar ani estetickou stránku kola.
Elegantní upnutí sedlovky i sedla
Integrované upnutí sedlové trubky i odlehčený systém upevnění sedla jsou dosud nejlehčími řešeními použitými na kolech Orbea.
-
integrované upínání sedlovky šetří hmotnost a vypadá i na pohled elegantněji
-
přepracované upnutí sedla šetří váhu a umožňuje použít sedla s kulatými i oválnými ližinami
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.